piątek, 9 lutego 2018

MÓJ PIERWSZY RAZ Z DEPILATOREM LASEROWYM

Usuwanie zbędnego owłosienia stało się obowiązkiem współczesnych kobiet.
Uzyskanie efektu idealnie gładkiej skóry zazwyczaj wiąże się z niekończącą się walką z nieestetycznymi włoskami, ich wrastaniem oraz podrażnieniem skóry po depilacji. Są jednak metody, które umożliwiają pozbycie się tych problemów na długi czas. Taką możliwość daje depilacja IPL.
Inne metody depilacji to np. wosk, kremy do depilacji, maszynki do golenia jednak pozostawiają one krótkotrwały efekt.

Po przeczytaniu oraz usłyszeniu rekomendacji na temat laseru IPL postanowiłam go wypróbować.
Zdecydowałam się na zakup urządzenia Remington IPL 6780.
Cena: od 642zł do 1247zł (!)



 Producent zapewnia że funkcja impulsów świetlnych umożliwia trwałe pozbycie się owłosienia już po 3 zabiegach. Wystarczy przeprowadzać zabiegi na danym obszarze skóry co 2 tygodnie. Do wyboru jest pięć ustawień mocy, którą można indywidualnie dostosować do potrzeb własnego ciała i twarzy.

  Pierwsze wrażenie  
Pierwszy zabieg wykonałam dzisiaj. Jedyne co dawało się odczuć to pieczenie/szczypanie które niestety jest dość nieprzyjemne (ale dla możliwości gładkiej skóry da się wytrzymać). 
Kolejną sprawą którą da się mocno zauważyć to to że nie wiemy czy w 100% pokryliśmy daną część ciała światłem IPl.

Po każdym zabiegu postaram się zrobić aktualizacje. Szczerze mówiąc mam ogromne nadzieje w stosunku do tego rodzaju depilacji.






33 komentarze:

  1. Sama się zastanawiałam nad kupnem takiego depilatora. Poczekam na Twoje efekty i podejmę decyzję :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post!
    I like your blog so much!
    Thank you for the comment in my blog :)
    Of course I follow you :) #351
    Now it's your turn :)

    My blog - http://www.valeriianest.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tego urządzenia, ratuję się niestety maszynką :)
    dziękuję za odwiedziny u mnie, ok. obs. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I have one of these and I've only used it once. I need to get it out and try it again!! Thanks so much for stopping by my blog!! I'm happy to be your newest follower!! Have a great weekend :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post!
    I follow you #353, can you follow me back? :))
    xx

    Visit me

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear :) ♥
    I'm following you, visit my blog♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing post, dear! I'm following you.♥

    lifella2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for your comment :)
    I am already following you.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie korzystałam z takiego urządzenia i jestem ciekawa efektów, fajny blog, zajrzę tu ponownie. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Can't wait to hear what you think of this treatment and the results you got.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your post!
    Um beijo grande e muito GORDO
    http://thaissgalbiero.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for sharing this post! I follow you now. Thanks for comment my blog and if you want follow me back, please :)

    https://pandawayofficial.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello!!
    Love the blog and already followed :)
    I have a machine just like that ehehe

    follow and visita my blog too!
    pimentamaisdoce.blogspot.pt <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi. Thank you for visiting my blog :)) I followed you #362 visit my blog soon~

    https://ddalginanabeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for your comment! I'm following you now, hope you can follow back <3
    xo

    Blog ♡ SimplyNeca | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  16. This is so lovely! Following you on GFC....hope you will follow back!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I follow you, i hope you follow me back.ž
    http://goldeeenboy.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for sharing ...
    Have a wonderful weekend ...
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. hi, thx for the comment now i´following your blog
    fantastic sharing
    https://retromaggie.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post!!

    Hope you are having a great weekend!

    Andrea.

    Seize your Style

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi dear, great post. <3
    Thank you for comment on my blog, I follow you and I hope you follow me back. :)
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  22. I urgently need such a device! Have a great day.

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  23. genial, me lo apunto!
    Muchas gracias por tu comentario en mi blog cielo, te espero por mi nuevo post, mil besos!
    http://patriciasanchezstylestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Robiłam taką laserową depilację 5 razy co 3 tygodnie i powiem Ci że efekty bardzo mi się podobały już po 2 widziałam takie placki bez owłosienia. Laser miałam od kuzynki ale nie pamiętam jakiej marki ( kupiła go w Niemczech ) . Czekam na twoje efekty ;)
    Obserwuje i zapraszam do Siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Love your blog, hope you'll follow back, I'm new. <3

    OdpowiedzUsuń
  26. What a curious gadget!
    I'm following your blog. :)
    littlewonderlandxo.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful post, dear! I like your blog.
    Would you like a follow for follow both on Blogger and Instagram?
    Tell me in the comments on my blog!

    My blog: https://colourfulmadness.blogspot.com/
    My Instagram: @feimiel

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie się zastanawiam nad wypróbowaniem tego rodzaju depilacji. Dawaj znać jak będzie dalej ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń